دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC
نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1392
بازدید : 576
نویسنده : Erfan

 سری Call of Juarez عمر کوتاهی دارد، اما یکی از پرفراز و نشیب ترین مجموعه های نسل هفتم است. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۰۷ برای PC و Xbox 360 عرضه شد و با توجه به اینکه جزو اولین عناوین اول-شخص ساخته شده برای نسل کنونی بود، با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد. استودیوی Techland بلافاصله کار روی نسخه دوم را شروع کرد و قسمت دوم این بازی را با عنوان Bound in Blood عرضه کرد. با اینکه CoJ: BiB بازی خوبی بود، اما اظهارات عجیب و غریب سازندگان و Ubisoft مبنی بر اینکه بهترین بازی Western تاریخ را ساخته اند، باعث شد تا این بازی بیشتر شبیه یک Hype دیگر از سوی Ubisoft باشد و نه تنها بهترین بازی Western تاریخ نباشد، بلکه در سال بعد و با عرضه Red Dead Redemption عمر این سری پایان یابد.در حرکتی عجیب تر، Ubisoft ساخت قسمت سوم CoJ را در دنیای مدرن تأیید کرد. The Cartel سومین نسخه از این بازی بود که جز یک شکست تلخ، چیز دیگری به ارمغان نیاورد. با این حال، Ubisoft همچنان به ساخت نسخه دیگری از این سری اصرار دارد و در همایش PAX 2012 نسخه جدیدی با عنوان Gunslinger را معرفی کرد. اخیراً نمایشی از بخش های مختلف گیم پلی توسط سازندگان نشان داده شده که در یک نگاه کلی، می توان تغییراتی را در آن مشاهده کرد. بزرگ ترین حرکت مثبت Techland بازگشت به سبک و سیاق نسخه اول بازی است.

 
Call of Juarez Gunslinger دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC
 
فضا و اتمسفر Gunslinger شباهت فراوانی به آن قسمت دارد و باز هم مخاطب درگیر دنیای Western می شود. لوکیشن های بازی بیشتر شامل دهکده ها و دشت های باز می شوند. درگیری ها نسبت به قسمت های قبلی با تعداد دشمنان بیشتری جریان می یابد. استفاده از المان های محیطی، یکی از موارد کارآمد در مبارزه ها به حساب می آید. شما می توانید با شلیک به یک جعبه دینامیت، انفجار بزرگی را به راه بیندازید و یا با شلیک به طناب چند چوب معلق، آن ها را بر سر دشمنان آوار کنید. صحنه آهسته هایی (Slow Motion) که امروزه جزو جدانشدنی بازی های اول-شخص هستند، در Gunslinger نیز وجود دارند و البته چیز جدیدی ارائه نمی کنند.
محبوب ترین بخش گیم پلی نسخه اول و دوم، یعنی دوئل نیز در بازی وجود دارد و به نظر می تواند تحرکی به گیم پلی ببخشد. چندین قابلیت دیگر مانند شلیک با دو اسلحه و یا Mark کردن اهداف نیز در گیم پلی وجود دارند که بعید می دانم باعث شوند تا Gunslinger به یک تجربه جدید تبدیل شود. اما تغییر اساسی این بازی در گرافیک آن است که در نگاه اول، شباهت فراوانی به Borderlands دارد. برخلاف نسخه های پیشین که سازندگان تلاش داشتند تا گرافیکی واقع گرایانه ارائه دهند، اینبار سعی کردند تا با الهام از سبک Cel-Shaded و ترکیب آن با گرافیک اصیل این سری، جلوه ای جدید به بازی ببخشند. البته این تصمیم را می توان تا حدی به واسطه دانلودی بودن Gunslinger هم دانست.
با این حال، نمای جدید گرافیک خوب طراحی شده و از نظر بصری، چشم نواز است. هر چند که مشکلاتی در زمینه رنگ آمیزی، کیفیت بافت ها و انیمیشن ها دیده می شوند، اما در حد آزار دهنده ای نیستند و در زمینه فنی حتی نکات مثبتی مانند فیزیک و افکت خون نیز دیده می شوند که بسیار خوب کار شده اند. سازندگان از خون برای خشن تر کردن درگیری ها، نهایت استفاده را برده اند. در خوش بینانه ترین حالت، Gunslinger یک اکشن اول-شخص با حال و هوای Western است و آنقدر زد و خوردهای شلوغ دارد که مخاطب نگران ۱۵ دلاری که برایش خرج کرده، نباشد. اما با توجه به این که در سال های پایانی نسل هفتم هستیم و حتی عناوین بزرگ اول-شخص نیز کم کم در بن بست تکرار و فقدان نوآوری گرفتار شده اند، به نظر نمی رسد که Gunslinger بتواند نیاز مخاطب حرفه ای را برآورده سازد. البته می توان بازی را حرکتی مثبت در جهت ریشه های سری CoJ دانست. استودیوی Techland نیز با ساخت بازی Dead Island نشان داده که غیر قابل پیش بینی است و اعضای با استعدادی دارد. باید دید که آیا آن ها می توانند خود را از کلیشه ها جدا کنند یا خیر.
 
حداقل سیستم مورد نیاز بازی :
OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 (SP1) / Windows® 8
CPU: 2 GHz Intel® Core™2 Duo or 2 GHz AMD Athlon™ 64 X2
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB DirectX® 9.0c–compliant
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 5 GB HD space
Sound: DirectX 9.0c–compliant
سیستم پیشنهادی بازی :
OS: Windows® 7 (SP1)s
CPU: 3 GHz Intel® Core™2 Duo or 3 GHz AMD Athlon™ 64 X2 or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1024 MB DirectX 10–compliant or higher
DirectX®: 10
Hard Drive: 5 GB HD space
Sound: 5.1 surround sound
 
تصاویر محیط بازی :
Call of Juarez Gunslinger S2 s دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC Call of Juarez Gunslinger S1 s دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC
Call of Juarez Gunslinger S4 s دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC Call of Juarez Gunslinger S3 s دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC
Call of Juarez Gunslinger S6 s دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC Call of Juarez Gunslinger S5 s دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC
 
source دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. سپس بازی را توسط فایروال خود بلاک نمایید و از بازی لذت ببرید .
 
caution دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
 
download دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PCدانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :
دانلود پارت ۱ :   EmbedUpload    RodFile    Direct Link
دانلود پارت ۲ :   EmbedUpload    RodFile    Direct Link
دانلود پارت ۳ :   EmbedUpload    RodFile    Direct Link
دانلود پارت ۴ :   EmbedUpload    RodFile    Direct Link
دانلود پارت ۵ :   EmbedUpload    RodFile    Direct Link
 
—————————————-
 
نسخه فشرده ۲٫۲ گیگابایتی BlackBox بازی:
نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.
 
توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:
ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید.
 
download دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PCدانلود نسخه BlackBox در پارت های ۱ گیگابایتی :
دانلود پارت ۱ :   EmbedUpload    RodFile    Direct Link
دانلود پارت ۲ :   EmbedUpload    RodFile    Direct Link
دانلود پارت ۳ :   EmbedUpload    RodFile    Direct Link
 
 

 

گردآورنده : مگا دانلود

 
 
 


:: موضوعات مرتبط: بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , Call of Juarez Gunslinger , برای PC ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: